V čele vinařství, které se pyšní bohatou historií založenou v roce 1742 za vlády Ludvíka XV., stojí devátá generace rodiny Baud. Roku 2015 převzali vedení dvě děti Alaina a Jean Michela Bauda, tehdy pětadvacetiletá Clementina a třiadvacetiletý Bastien. Alain Baud je známý jako ambasador slavných jurských „žlutých vín“ a spoluzakladatel prestižní akce La Percée du Vin Jaune, pořádané každý únor od roku 1997. Podle Clementiny Baudové je pořádání této události stále náročnější, nicméně je pro ni důležitá jako propagace pýchy regionu spojeného se slavným Vin Jaune.
Domaine Baud Père & Fils patří k nejstarším vinařským rodinám Jurských hor, kdy firmu založil Jean-François Baud v obci Vernois v roce 1742. Rodinná tradice přetrvala i turbulentní události, jako byla francouzská revoluce, mšice révokaz a dvě světové války. Pradědeček současných majitelů, Rané, se stal klíčovou postavou, když se ve svých 12 letech ujal hospodářství a obnovil vinice zdecimované válkou. Osmá generace, reprezentovaná bratry Jean-Michelem a Alainem Baudovými, rozšířila rozlohu vinic na dvacet hektarů. Současní majitelé, sourozenci Bastien a Clementina, pokračují v rodinné tradici.
Bastien se věnoval vinařství od útlého věku a po studiu na vinařském lyceu v Mâconu a praxi v různých francouzských vinařských regionech se vrátil do rodinné firmy. Clementinu již od malička přitahovala jazyková a obchodní studia. Po absolvování jazykové školy v Lyonu a stáži v australském Yarra Valley se rozhodla stát se vinařkou. Po návratu do Francie získala potřebné certifikáty a připojila se k rodinnému podniku v červnu 2015.
Vlajkovou lodí vinařství je Crémant du Jura, jehož vývoz každoročně stoupá a tvoří 45 % produkce. Dalšími významnými produkty jsou cuvée Flor (100% Chardonnay) a osvěžující letní cuvée Frais Nésie. Největšími odběrateli jsou Kanada a Rusko, kde jsou jurská vína vysoce ceněna. Doména Baud drží certifikát Terra Vitis, garantující kvalitu a respekt k životnímu prostředí. Clementina každoročně navštíví řadu veletrhů, kde se podílí na obchodu a šíření povědomí o výjimečných vínech z regionu.